JIDOKA is in 2013 opgericht met één doel voor ogen:
Het leveren van succesvolle IT-projecten VOOR mensen, DOOR mensen. Onze gemotiveerde en bekwame medewerkers bieden u een unieke customer experience aan. Ons succes is te wijten aan het precies herkennen van uw behoeften.
Wilt u meer weten? Laten we elkaar ontmoeten, FACE to FACE!
Net Promoter Score®, ook wel bekend als NPS®, meet de customer experience en voorspelt de groei van een bedrijf. Deze beproefde maatstaf heeft de bedrijfswereld volledig getransformeerd. Het is nu de belangrijkste maatstaf wereldwijd om de customer experience te meten.
Degenen met een score van 9 tot 10 worden ‘Promotors’ genoemd. Er wordt geacht dat deze klanten “waardevoller” gedrag vertonen. Voorbeelden zijn: meer aankopen doen, meer loyaliteit tonen en het desbetreffende bedrijf aanbevelen aan anderen. Klanten met een score van 0 tot 6 worden aangeduid als 'Detractors'. Deze klanten worden geacht minder geneigd te zijn om dit waardevolle gedrag te vertonen. Reacties van 7 en 8 krijgen het label ‘Neutrals’. Hun gedrag valt dus tussen de Promotors en de Detractors.
JIDOKA bouwt uw software in een software factory-omgeving (op een door u gekozen locatie of bij JIDOKA).
Bekijk meerJIDOKA biedt professionele IT-consultancydiensten aan om u te helpen tijdens elke fase van uw projectcyclus.
Bekijk meerJIDOKA helpt u de juiste match vinden met competente en gemotiveerde consultants voor uw benodigde resources.
Bekijk meerJIDOKA hecht veel waarde aan levenslang leren en we stimuleren een knowledge sharing-cultuur. Daarom hebben we trainingen ontwikkeld over onder andere blockchain, clean code ...
Bekijk meer