Onderzoek naar een go-to-market strategie

Investigating a go-to-market strategy

Mathias en Jan zijn twee marketingstudenten van de Hogeschool PXL. Tijdens hun stage zullen zij een go-to-marketplan opstellen en dus onderzoek doen naar een go-to-market strategie. Als onderwerp voor hun bachelorproef zullen ze onderzoeken of Gamification een impact kan hebben op de intrinsieke motivatie van medewerkers.

Wil je meer weten over de avonturen van Mathias en Jan? 

Klik dan hier voor hun blog

Mathias en Jan

Stages zijn een geweldige manier om je carrière te starten terwijl je nog bezig bent met je opleiding af te ronden. Bij JIDOKA geven we je de ondersteuning en de mogelijkheden die je verdient om je competenties uit te breiden in de boeiende wereld van de informatietechnologie.

JIDOKA Design system

More info Arrow icon

Dartboard Computer Vision calculator

More info Arrow icon

Commercialisatie coaching tool

More info Arrow icon

Digital mobile menu card – E-menucard

More info Arrow icon

Je kan "hero" niet spellen zonder "HR"

Lees meer

Kubernetes, van niks naar held

Lees meer
Kubernetes

De stage-avonturen van Chris Oortman

Lees meer