De nieuwe NPS van JIDOKA

Meeting room

2 juni 2021

JIDOKA

Met verheuging kan JIDOKA aankondigen dat we voor 2020-2021 een nieuwe NPS hebben van 84! Een enorme verbetering tegenover onze vorige NPS van 50. We willen iedere werknemer, partners en klanten bedanken die bijgedragen hebben om deze mooie score te behalen!

Wat is NPS?

Net Promoter Score, ook wel bekend als NPS, meet de customer experience en voorspelt de groei van een bedrijf. Deze beproefde maatstaf heeft de bedrijfswereld volledig getransformeerd. Het is nu de belangrijkste maatstaf wereldwijd om de customer experience te meten.

Hoe wordt NPS berekend? 

Klanten met een score van 9 tot 10 worden ‘Promotors’ genoemd. Er wordt geacht dat deze klanten “waardevoller” gedrag vertonen. Voorbeelden zijn: meer aankopen doen, meer loyaliteit tonen en het desbetreffende bedrijf aanbevelen aan anderen. Klanten met een score van 0 tot 6 worden aangeduid als ‘Detractors’. Deze klanten worden geacht minder geneigd te zijn om dit waardevolle gedrag te vertonen. Reacties van 7 en 8 krijgen het label ‘Neutrals’. Hun gedrag valt dus tussen de Promotors en de Detractors.

3 juni 2020

Welkom Maxim Rudenko

Lees meer
Welcome Maxim Rudenko

26 april 2021

Welkom Tom Decoutere

Lees meer
Welcome Tom Decoutere

9 januari 2023

NPS voor 2022

Lees meer
Blog banner